更高的次元

 

 

專為靜心、療癒、放鬆所做,靜謐、啟發性的鋼琴獨奏經典 

廠牌/系列LabelRichHeart Music

演出Artist:理查舒曼 Richard Shulman

適用Applications:靜心、療癒、放鬆 

格式Format1CD

編號No.RHM 8806

片長Length:約 60  

  

「更高的次元」錄製於1988129。這是第一張讓我可以自稱為一位靜心音樂家與創造者的專輯。若我明日就逝世,我會走的很開心,因為完成了這張專輯。 

「在錄製的過程中,神性的品質在我心中產生,接著,音樂片段開始在我腦中浮現。我隨即將內在聽見的片段用鋼琴彈奏出來。有了這些來自更高次元的品質,不僅成為專輯的標題,也使得這張專輯的完成容易許多,並且讓這些音樂有自己的邏輯與鋪陳。 

希望這張音樂能帶領你到達更高的次元與你的完整合一,那是你真正的本質。」  ----摘錄自專輯內頁理查親自撰寫的說明 

 

「若要我坐在一片松樹林當中,聆聽一張和周遭完美結合的音樂,我會選擇這張『更高的次元』。」

Don Slepian,星光時報

 

「達到更高的次元…這不正是我們最期待的嗎?我高度推薦理查舒曼的這張專輯『更高的次元』。聆聽這張他再度展現大師功力的放鬆作品時,我真切的感受到讚嘆、美好與平和的整全感受。從第一曲到最後一曲,他的音樂都帶領您在靜心中來到更高的次元。」       ---- 愛希絲(靈性導師與靈療師)

 

A Higher Dimension was recorded January 29th, 1988, and was the first album where I could say as a musician and creator of music for meditation, “If I die tomorrow I can go happily, knowing that I’ve done this recording.”

 

"If I were going to sit in the middle of a pine forest and wished to hear some perfect music for the surrounds, I would...choose A HIGHER DIMENSION." Don Slepian, Starlight Times.

 

Reaching A Higher Dimension . . . we are all looking forward to right? I highly recommend Richard Shulman's new CD "A Higher Dimension." There was a feeling of wonder, beauty and a peaceful well-being as I listened to his once again masterful performance of the soft relaxing music being played. From the first "Gates to the Quiet Place" to last "Home." Music to take you to that Higher Dimension in meditation. Review by Isis ladyisis@verizon.net

原價:NTD600

特價:NTD585

歡迎親洽普曼中心 04-23582069

arrow
arrow
    全站熱搜

    賴新雅工作室 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()